så typiskt mig

Ååh ibland blir man bra trött på sig själv :P Skulle cykla ner till Apoteket på stan och tänkte såklart inte på att det är söndag idag, så jag cyklade ner glad i hågen runt 10 tiden bara för att upptäcka att Apoteket öppnar ju 12 :( Det var bara att bita i det sura äpplet och cykla hem till Flogsta igen. Om en timme ska jag göra försök två. Fasligt cyklande med andra ord, men jag får trösta mig med att jag kommer ha cyklat 1,5 mil i alla fall. Då jag inte hinner med gymmet idag passar det bra.

Vid 18 idag ska jag & J plus vänner se Peter Jackson's nya film
District 9 på bio. Det kommer bli väldigt väldigt roligt :D Jag har sett fram emot denna film länge och tror att den är riktigt bra. Betyget på Internet Movie Database säger ju sitt också (8,7/10). Yippie!

Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Sv: Så lite så! Jag missade också, fick använda några bilder från en läsare som hade varit där, men jag visste inte att det var just på norrmalms torg :( Surt. Men som du säger, nästan år så! Hoppas bara inte folk har glömt bort honom då :( Det kommer jag aldrig göra.

Postat av: Ängla

Ha så kul på bion sweetie. Puh för cykelturen, men det gjorde du bra. Alltid lika smådrygt om man kommit innan eller efter till en butik. Puss puss

2009-08-30 @ 12:11:06
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback