att starta en trend

Ja, jag och min bästa vän Ellen har faktiskt startat en trend. För några år sedan var vi i Holland och upptäckte festliga fluffiga benvärmare. Vi hade tidigare sett sådana på bild men aldrig irl så att säga. Så vi köpte varsitt par!

Väl hemma i Uppsala tog det inte lång tid förän det spred sig. Och idag har i stort sett varenda tjej fluffben nere på tex Basement.  Lite roligt att det var jag & Ellen som faktiskt tog hit dom... tänka sig.

Nu ska jag svansa iväg i neonrosa fluffisar som de så ofta kallas för en girl's night out!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Du är såå söt i dina rosa! Vad fina de var igår.

Postat av: Helena

Ängla: Åh tack! Du var också jättefin :)

2007-05-05 @ 14:00:28
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback