wiie

Hej!

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet! Förlåt! Ska försöka bättra mig.

Så vad händer? Det är skönt att vara tillbaka på jobbet igen, sista ruschen. Snart så :D Måste säga att jag är grymt imponerad av vårat arbete med Just Cause 2 och journalisterna och folket verkar ju hålla med mig! Det är väldigt roligt. Kolla in spelet
här vet ja!

Annars har jag tre mycket roliga dagar framför mig! Imorgon ska jag träffa min allra bästa vän och det behöver väl knappast någon mer förklaring <3 Underbart, som alltid! På fredag är det träff med de fiina människorna på forumet, det ska bli såå roligt! 11 tjejer blir vi som går och käkar tillsammans och antagligen snackar Michael tills öronen blöder (på grannarna dvs ;)) På lördag blir det bio med min älskling, wiie! Vi kommer nog se Flickan som lekte med elden eller nya Final Destination. Härliga dagar, med andra ord!

Hoppas ni får ett fint slut på denna arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback