To my only king of pop

Jag älskar att hämta inspiration från Michael i mina outfits! Han hade verkligen en unik stil och brydde sig aldrig om vad andra tänkte eller tyckte om hans kläder. Thriller-jackan, Billie Jean-hatten.. det blev verkligen HANS kläder. Jag vill mer än gärna hedra honom även i mitt mode och tycker därför det är roligt att hämta inspiration från honom (men alltid med min egna touch) när det finns tillfälle. Mina födelsedagskläder var ju noga genomtänkta, så detta är inte alls på den nivån. Men i fredags, på jobbets "fancy friday" gick jag i lite Dirty Diana-anda ;)

Enjoy!

Först, the one and only förstårs (från videon till Dirty Diana)


Och sen min egna variant:


Tack till min fina älskling som tog kortet! <3



Kommentarer
Postat av: Ängla

Vad fin du är sötnos! Jättesnygg outfit.

Postat av: alicia

hur mår du? (:

2009-09-13 @ 18:07:47
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback