take me back

Just nu lyssnar jag på Badlands och skrev just om min konsertupplevelse med Bruce Springsteen & The E Street Band i somras. Gud så jag längtar tillbaka!! Det var en av de mest fantastiska stunderna i mitt liv just för att jag var där med mina älskade storebröder och då vi väldigt nyligen förlorat vår mamma var det ovärdeligt att vara tillsammans och faktiskt kunna ha det bra och roligt tillsammans!

Och sen att se Bruce live... wow, det går liksom inte att förklara om man inte varit där. Vilken scennärvaro! Vilket ös! Vilken karisma och vilken publik! :D Hela stadion fullständigt hoppade upp och ner!

Take me back!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: :( Hon var stark. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback