MTW world music award 2009

Inatt kl 03 svensk tid är det MTV World Music Award! I vanliga fall skulle jag inte ens brytt mig, men i år ska Janet öppna med ett uppträdande dedikerat till Michael. Det snackas också om att de ska visa ett hologram av Michael på scen (vilket jag dock inte alls tycker om, det är alldeles för tidigt för sådant. Det kommer bara bli smärtsamt att "se" honom...) och jag tror att Janet och Michael ska sjunga duett.

Jag tror att hela galan kommer vara dedikerad till Michael och de ska även premiärvisa trailern för This Is It! :D Jag måste i alla fall se Janets uppträdande, så det blir att ställa klockan. Kommer väl vara död på måndag, men det kan jag leva med.

Detta är en promo för 2009 års Music Award, så fin tycker jag!



Vi ses inatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback