Jag är så less på att vara sjuk

Suck. Nu ska jag klaga lite. Är sjuk för andra gången på 2 veckor... trodde jag skulle orka jobba igår men blev typ beodrad att åka hem för att jag hostade så mycket och kände mig totalt svimfärdig. På kvällen hade jag feber och såå ont i halsen :( Ååh jag orkar inte. Idag mådde jag ganska bra tyckte jag när jag vaknade, men en sväng ner till affären fick mig totalt svimfärdig igen. Fick vila 30 minuter för jag kunde knappt stå upp.

Jag hoppas verkligen att jag kan jobba på måndag, för jag har INTE RÅD att vara sjuk mer! Gah.

Ikväll blir det alltså lugnt med andra ord. Skulle egentligen hem till E & J men det får vänta tyvärr :( Så trist verkligen. Köpt chips och dipp så får roa mig med det och film med älskling.

Nu lyssnar jag på Britney Spears (!) och jag måste erkänna att vissa låtar faktiskt är riktig svängiga :)

Kommentarer
Postat av: Ängla

Britney är ju lätt en popikon för oss 80-talister (och säkert många fler)! Hon är ju lite kult. Stackars dig gumman. Jag lider med dig! Här tampas det också mot förkylningar. Jag är tillräckligt frisk för att träna (gick iväg igår på Ekeby) men L är fortfarande inte helt bra. :( Krya på dig massa! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback