hip hip hooray!

Sitter och tokdiggar till Beat It och klickade precis hem tre biobiljetter till This Is It onsdag 28/10 kl 18:30 :D Så nu är man rejält glad! Men samtidigt har jag hela tiden en klump i magen för det kommer bli såå jobbigt och känslosamt. Började gråta av trailern och jag blev ledsen av den stora affischen på Sergels biograf i Stockholm, så vad lär jag inte bli av filmen...

Jag är glad att jag går med två andra fans som känner precis som jag. I och för sig, hela biosalongen kommer känna som jag så det är nog inget att skämmas för om man fäller några tårar.

Vilken helg! Min jacka har skickats med DHL (gratis, tack för det!), jag har förbeställt The Michael Jackson Opus och nu biobiljetter! Jag behövde verkligen dessa tre roliga saker, för både fredagens minnesceremoni på Sergels torg och gårdagens besök vid mammas grav lämnade spår i hjärtat.




Kommentarer
Postat av: johanna ringh

usch vad det skar i hjärtat av att se den i stockholm, då blev jag lite tårögd "/

Postat av: Christina Jackson

Jag skaffade nyss 4 biljetter till this is it, 28:e oktober kl 18.30 :D jag längtar såå mkt att fara dit med min hatt och mina glasögon.Och jag behöver verkligen glasögonen, jag kmr gråta ihjäl... ;( älskar din blogg..

RIP MJ , saknar honom otroligt mkt

2009-09-27 @ 16:09:17
Postat av: nathalie

Jorå det är bra med mig oxå. :)

Vad görs?

2009-09-27 @ 16:25:28
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Helena

Christina Jackson: Tack, vännen! Jag saknar honom också obeskrivligt mycket... <3 Det kommer bli skitjobbigt att se filmen, men samtidigt vill man ju såklart se den. Blandade känslor, med andra ord.

2009-09-27 @ 17:04:50
URL: http://aeris.blogg.se/
Postat av: nathalie

Nja inte mkt. Ska snart till skolan.

Allt bra idag?

2009-09-28 @ 09:24:04
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback