vårdcentralen

Ring vårdcentralen, säger pappa. Ja, men vad kommer dom säga då jag inte ens har feber att "skryta med"? Typ, vila och vatten, vila och vatten... vilket jag redan vet. I dessa tider måste man ha typ 40 graders feber för att de ens ska orka engagera sig (bitter, var det ja). Men visst håller jag med om att det är lite konstigt att jag aldrig blir frisk... eller blir sjuk igen, väl själv. Å andra sidan har jag ju som sagt inte feber vilket gör att jag inte oroar mig för svininfluensan. Det är väldigt skönt, jag har verkligen ingen lust att vara sängliggande dag efter dag! Denna superförkylning samt hostan räcker långt, tro mig.

Nu till något helt annat som gjorde mig såå obeskrivligt glad :D Jag tittade på The Two Towers och jag njööt verkligen! Jag blev inte ens ledsen längre. Förut har jag inte ens kunnat lyssna på soundtracket utan att börja gråta, för det har påmint mig alldeles för mycket om mammas död. Men tydligen inte längre! Så nu befinner jag mig i en liten Tolkien-bubbla och ska snart fortsätta kolla. Vilket fantastiskt mästerverk han skapade! <3

Hoppas ni har en fin lördag! Här blir det vila och vatten hela dagen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback