The Hills is back! (obs, spoilers!)

Åh, The Hills har börjat igen, gissa om jag längtat! Första avsnittet tyder på en fortsatt säsong full av dramatik. Kristen Cavallari gjorde entré med besked eller vad man ska säga :P Personligen så tycker jag att Stephanie överdrev lite när hon rusade fram och ställde till med värsta scenen bara för att Kristen sa hej till JustinBobby. Jag menar det var inte direkt som att hon hånglade med honom, ändå så blev det väärldens liv där alla skrek i mun på varandra i typisk The Hills-stil. Samtidigt så förstår jag såklart att Audrina känner som hon gör. Som Kristen sa i slutet på avsnittet, JustinBobby kommer alltid vara "that guy" för Audrina och jag förstår att det är svårt att släppa det de hade tillsammans. Men de har ju faktiskt gjort slut och vad jag vet verkar inte Audrina och Kristen någonsin varit superbra kompisar. Men jag kan ha fel?

Och Spencer strikes again såklart... sen när köper man ett HUS utan att först kolla med sin fru? Han bara bestämmer att "här ska vi bo" och betalar depositionsavgiften. Stackars Heidi som aldrig förstår att Spencer är bad news. Han har alltid varit det och jag tror aldrig han kommer ändras och bli den perfekta mannen. Han är alldeles för egoistisk för det.

Nåväl, vad som än händer känns det som att det kommer innebära massa, massa intriger haha. Just like we want it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback