Jag saknar dig

Vad skulle jag inte göra för att få krama dig en sista gång. Jag saknar dig så mycket och ibland är det så svårt att orka! Det är så svårt att komma till ro med tanken på att jag aldrig mer kommer få träffa dig. Jag kommer aldrig mer få gå och fika på Landings med dig. Eller gå och simma på Nautilus. Jag kommer aldrig mer sitta vid köksbordet medan du lagar mat och prata med dig. Jag kommer aldrig mer få krama dig. Jag kommer bara sakna dig varje dag under resten av mitt liv.

I can’t live without I can’t live without
I can’t live without you here in the dark
I whisper your name over again
Give me the strength to
Cease the light if I should find the way


Kommentarer
Postat av: Ängla

I´ll be there for you, finaste du. Min syster. <3 puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback