note to self

Planera inte in varenda minut av söndagen!

Jag borde ha lärt mig vid det här laget vad som händer då - jag kan inte somna! Igår var jag först iväg och tränade, sen på bio med pappa och sist satt jag och spelade Call of Duty Modern Warfare 2. Allting satte adrenaliten i högsta växel så gissa hur bra det gick att varva ner och sova sen? Nej, precis, inte alls. Somnade väl strax efter 03 (det var sista gången jag kollade på klockan) och vaknade kallsvettandes, med huvudvärk och halsont. Förhoppningsvis är de symptomen en följd av dåligt med sömn och inget annat.

I det stadiet var det bara att bita i det sura äpplet (dryga 1000 kr-äpplet med andra ord) och sjukanmäla sig. Riktigt trist, såg verkligen fram emot att jobba idag. Men vad ska man göra när man inte kan sova?

Nu blir det lite frukost. Imorgon ska jag jobba igen, ja!

Kram till er

Kommentarer
Postat av: Ängla

Krya på dig gumman. Stackars dig och stackars oss! Puss

2009-11-23 @ 12:26:54
Postat av: Helena

Tack detsamma sötnos! Ja verkligen, stackars oss :( Hoppas du mår bättre snart! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback