Hallå!

Usch nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen. Nåväl, så vad är nytt sen sist? Vi var på Thriller Live i måndags och det var utan tvekan en av de mest underbara och tillfredställande upplevelser i mitt liv, nästinpå religiös faktiskt. Jag var i fullkomlig extas efteråt, helt euforisk och så fruktansvärt lycklig <3 Det går inte att beskriva upplevelsen med ord, man var liksom tvunget att ha varit där för att förstå. Men jag kan säga att jag var den första som reste mig upp och sjöng med! 1649 andra människor satt ned, men jag stod upp! Jag sitter inte ner för min kung, no way. Sen vinkade en av tjejerna på scen till mig när jag gjorde Michael's tecken för att sprida kärlek. Hon kände igen det på en gång och log med hela ansiktet mot mig. Åh, underbara fans!

En annan väldigt euforisk upplevelse blir Monday Bay Lucia Cruise med älskade J, E & L! Det är roligare än roligast :D Gud jag längtar så mycket, det kommer bli helt underbart. Speciellt när jag åker med dem jag älskar mest.

Det finns mycket jag skulle vilja skriva om men jag tror det får räcka såhär för idag. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Ängla

Puss puss bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback