skam den som ger sig!

Jag färgade ju som sagt håret i onsdags hos Rinse. Tyvärr tog den blåsvarta färgen slut efter att halva håret var klart (typiskt) så hon fyllde ut med svart. Det funkade väl men det var inte svart jag ville ha; det var blåsvart. Så igår köpte jag en blåsvart färg när jag va på stan med finaste E och lade i håret hemma, på kvällen. Det blev verkligen perfekt! Nu är det sådär vackert blåskimrande som jag ville ha från början :) Skam den som ger sig förän man är helt nöjd. Ibland får man kompromissa och lösa saker själva. Då kan det rent ut sagt bli grymt bra.

Annars njuter jag av en bra och rolig dag på jobbet, äter supergod choklad jag fick av älskling och längtar tills ikväll då vi ska äta grekiskt och gå på bio. Life is good :D

Hoppas ni får en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback