sitta kvar lite, var det?

Puh...blev 13 timmars arbetsdag igår. Var hemma kvart i elva och var knappt mig själv. Men jag (vi) hann iaf nästan klart med vehicles! Äntligen... tänk själv att vi har över 100 fordon i spelet och varje fordon ska testas på 62 olika sätt. Så ja...det tar ett tag. Men jag och Niklas är jätteduktiga och har nu betat av alla utom tre.

Tränade igår på lunchen! Det var verkligen hur skönt som helst. Så härligt att få komma iväg och göra nåt annat under arbetsdagen också, det blir mycket enklare att jobba resten av eftermiddagen sen. Jag tror jag ska träna på fredag igen, på lunchen. Idag blir det vila men imorgon (då jag är ledig) tänkte jag träna här i Uppsala. Ska även träffa finaste E imorgon, det ser jag fram emot!

Nu strax till jobbet. Gud så skönt med ledigt imorrn!!

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Ängla

Duktiga hon! Hoppas du har en skön och vilosam dag idag darling. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback