reseplanering och kött till middag

Idag var vi ner på stan med Ellen och Linus och tittade på resor. I sommar bär det av en vecka till Grekland, någon av öarna! Det ska bli helt underbart att åka utomlands med så fina vänner. Jag längtar!

Nu är vi hemma en sväng och chillar. Vid 19 ska vi äta på Texas Longhorn, det ska bli gott! Jag är verkligen sugen på en god köttbit till middag, mums!

Annars ser jag verkligen fram emot att få jobba med
Square Enix alldeles snart. De har köpt upp Eidos som vi gör Just Cause 2 med och nu kommer vi jobba med dessa japanska genier. Fatta, detta är killarna som gjorde Final Fantasy 7 (tiderna, historiens, unversums bästa spel) och de ska jag få jobba med :D Jag är som ett litet barn på julafton. Det är så spännande!

Jag har nog världens bästa jobb ändå :P

Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback