Clarence Clemens vinkade till mig!!



Jag, Kristofer och Andreas stod där längst fram (typ 5 meter från scen) och studsade med alla de andra 2500 som hade turen att få inträdespass innanför kravallstaketet närmast scenen (yes, såklart fick vi det!). Resterande 30500 personer stod/satt bakom oss (sammanlagt var det 32000 pers på konserten). Som närmast var jag typ 2m från Bruce, vilken känsla! Och vilken show!! Jag har aldrig varit med på maken... aldrig dansat och studsat och skrattat så mycket. Showmässigt slår detta Metallica med hästlängder, det var en vi-känsla utan dess like. You are the boss, Bruce! Att dessutom våga stå så tätt packat (ungefär 3 kvadrat decimeter hade man att stå på) utan att vara rädd för att bli nedtrampad var en härlig känsla. Bruce-publiken är otroligt omtänksamma och "fredliga". Nog aldrig hört om slagsmål eller olyckor på hans konserter.

Och!! Clarence Clemens vinkade till mig!!! Kungen på saxofon, han som får hela publiken att buga med händerna så fort han börjar spela. Bland de riktiga hardcore fansen är han Gud, typ. Jag vinkade till honom och han vinkade tillbaka! Woooho! (Det är den svarta äldre herren på saxofon btw)

Kort och gott - en helt obeskrivligt underbar upplevelse! Tack Kristofer och Andreas för att ni tog med lillasyster, och tack Bruce & E Street Band för en formidabel show! You rock!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Underbart att höra att ni hade det bra på konserten! Puss

2009-06-07 @ 18:29:32
Postat av: Helena

Tack gumman!

2009-06-08 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback