jag ger upp

Nu är jag obeskrivligt trött på blåskärmar med tusen olika felmeddelanden (rslq_not_equal_or_less gör mig galen) och att ibland inte ens kunna starta datorn för att nåt fatal error har skett :S Har testat tusen ominstallationer, bytt tillbaka från Vista till XP, skaffat större hårddisk så att operativsystemet får mer utrymme samt kört ett antal olika mjukvaruporgram för att testa värme osv. Men då inget funkar ger jag upp och köper ny hårdvara istället. Nätagg, chassi och grafikkort har jag tillräckligt bra, så det blir moderkort, 4 GB RAM och ny processor. Samt en 24" skärm (säkert det som var problemet... eller inte :P Men faktiskt haft denna i nästan 5 år så det känns lagom att skaffa ny och större.) Alina, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback