home sweet home

Efter en helt underbar vecka på Kreta med J och bästa vännerna är jag nu hemma i Flogsta igen. Det känns rätt skönt att landa efter allt resande :) Jag hade fått trevliga överraskningar i posten (en MJ tidning och mitt halsband jag köpte på ebay) och en mindre rolig överraskning när vi städade lite här hemma halv fem inatt. Min ipod är borta! :( Måste antagligen glömt den i taxin (fast den dumma taxichauffören sa att den inte låg där) eller på gatan utanför huset. Oavsett vad så är den borta nu. Men men, köpte precis en ny för en billig peng på SIBA, så det är ingen fara. Blev en 8 GB nya generationen svart denna gången. Måste ju ha en mp3-spelare.

Nu ska vi traska ner till ICA och handla lite till det tomma kylskåpet, sen blir det nog chill resten av kvällen. Känner mig lite matt. Imorgon ska jag växla tillbaka de euro jag inte gjorde av med samt scouta nya datordelar och 24" skärm. Spännande!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback