hemma bra, utomlands bäst?

Igår kväll kom jag hem från underbara Rom! Jag kan knappt beskriva hur vackert det var. Och på nåt sätt var Michael med mig hela tiden också. Min pappa är så gullig, när han märker att jag gillar nånting letar han fram information och sparar tidningar om det/den åt mig. Han sparade tex en gammal TIME med en lång artikel om MJ :) Tack pappa, för en fantastisk resa! Bilder kommer.

Nu njuter jag av hemmaplan några dagar innan det bär av igen, då till Grekland för sol & bad med älskling och världens finaste vänner, E & L. Längtar såå mycket!

Idag ska jag kika lite Lord of the Rings och ikväll blir det tacos med J. Annars har jag inget speciellt planerat, precis så som semester ska vara.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback