nu börjar allvaret igen!

Ja, nu är det nog med "vila" (observera situationstecknen, då det inte direkt blivit så mycket sådant för mig, men men) och dags att söka jobb igen. Nu på förmiddagen gick jag igenom dagens skörd på ams, manpower, academic resources, academic work och proffice. Skrapade ihop fem jobbansökningar samt ringde lite kontakter och försökte knyta ihop lite säckar. Det senare med blandat resultat dock (de flesta var out of office eller skulle återkomma, suck).

Oavsett resultat så känns det skönt och viktigt att komma igång igen med jobbsökandet. Vill ju såklart ha ett jobb så fort som möjligt. Jag hoppas att några av de kontakter jag har kan skörda frukt.

Önska mig lycka till och ta hand om er. Nu ska jag snart åka till Plantagen och titta på piedestaler och sen ikväll hälsa på mamma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback