något nytt och något redan välkänt

Det nya: Jag har börjat gilla, nej älska sushi! Jag som aldrig tyckt om det förut. Åt sushi till lunch idag och blir nog det imorgon med. Hihi. Nyttigt är det med. Mums!

Det redan välkända: Träna är verkligen livet! Så lyxigt att dessutom ha gymmet så nära numera, 6 min promenad och jag är där! Idag blev det en timme kondition och lite biceps och triceps. Sen ville jag hem till min älskling :) I helgen kör vi igen! Känns underbart att träna 3 ggr/veckan, hoppas jag kan fortsätta med det!

Nu sovdags. Imorgon är det fredag, yippie! Massa film och naturgodis står på schemat.

Skänker en extra tanke och en stor kram till min fina bästis. Tänker på dig, tycker att du är sjukt strong och mer målmedveten än någon jag träffat förut. Älskar dig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ängla

Sushi for life hihi :)

2009-01-17 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback