tack finaste ni

Jag är så himla glad att jag har er, E & J. Ni förgyller mitt liv och skapar lycka där jag ser sorg. Jag älskar er!

Det känns liter bättre nu, jag försöker verkligen tänka hur mamma och Michael skulle vilja att jag mådde, och det skulle absolut inte vara att vara ledsen och gråta utan att vara glad och njuta av livet. Smile, eventhough your heart is aching. Smile, what's the use of crying...

Nu sovdags, sprungit runt i lägenheten i min nya Fedora hatt som jag verkligen älskar. Speciellt till mina övriga MJ-inspirerade kläder hihi. För er som undrar vad är Fedora är så är det en sådan hatt som Michael har under sitt Billie Jean-framträdande tillexempel.

Jag hittade min på Hattbaren för 299 kr. Helt klart överkomligt.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

sv: Ja, det är sorgligt när man vet att han kunde ha levt just nu :(

Postat av: Ulrika

Ja, om du kan försöka tänka så är det bra. sedan förstår jag ju att det går upp och ner hela tiden.

Hoppas du får en fin kväll.

2009-08-26 @ 17:51:31
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ängla

Love you, bästa vän. Honey!

2009-08-28 @ 14:31:56
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback