suckiest day ever

Förutom att jag träffade min underbara E och sen kom hem till älskling så har denna dagen varit en av the suckiest nånsin. Börjar med att jag läser att Dr Murray ska åtalas för dråp och börjar typ gråta på tunnelbanan för att jag ser Michael framför mig och det är SÅ tungt att han är borta. Att sen hanteras med det faktum att han blev mördad (dräpt) klarar jag bara inte av. Sen händer massa skit på jobbet, sen kommer jag hem och ser att det event jag hade planerat in nästa fredag (MJs födelsedag, firande på Sergels Torg - hade fixat kläder och allt) visst ska ske på lördagen och då är jag iväg på annat.

Helst av allt skulle jag vilja ringa min mamma och prata om allt detta men hon är i himlen nu och det är en helt annan sorts sorg som jag inte ens kan sätta ord på.

Så ja, denna dagen är basically skit! Nu blandar jag svenska och engelska men I don't care.

Mina kära läsare som också är MJ fans, när slutar man gråta? När lättar sorgen? Nån som vet...? Please enlighten me.



The sweetest ever <3

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

åå jag vet precis hur det känns, grinar varje kväll pga MJ "/ det känns som om det aldrig kommer gå över "/

Postat av: Tommi / Tony Koma

Jag grät samma natt som han rapporterades död. Min bästa vän med. Men det har släppt.. varför? Jo för vi firar glädjen han gett oss i alla år, från att man försökte göra moonwalk som en grabbhalva tills hans olyckliga död. Tänk vad han skulle göra om han lyckades titta ner från himlen? Han skulle le, sjunga "smile" och be oss dansa. Så fira glädjen han gett oss via sin musik o allt han gjort. Sorgen skulle han inte gilla ;-) Jag sjunger hans låtar varje dag och moonwalkar i köket mellan spisen och kylskåpet medans min flicka skrattar o kallar mig knasig. Rest in peace you delightful son of an onion. =)

2009-08-23 @ 00:50:50
URL: http://www.myspace.com/tonykoma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback