Sen arbetsdag igen

Det blev sent på jobbet idag med, eller ganska i alla fall. Jobbade till 19 men sen tar det ju ca 1,5 h att komma hem till Uppsala. Nu är jag i alla fall här, vilket är skönt. Jag behöver varva ner lite innan det är läggdags annars blir jag smått knäpp. Dock var det kul på jobbet och vi fick god övertidsmat, så jag ska inte klaga. Övertiden är ju frivillig dessutom :)

Jag har nynnat på MJ sen halv sju imorse så jag har ont i halsen :P Haha, knasigt. Lyssnar verkligen på honom hela tiden, från det att jag vaknar tills det att jag somnar (igår somnade jag bokstavligen med E.T storybook i öronen hihi). Han är min drog helt enkelt.

Nu blir det chill i stora portioner. Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback