Rysk film i den sena timmen

Jag och J såg precis en rysk sci-fi film som var riktigt cool, dock lite komplicerad handling. Det gällde att man hängde med :P Filmen hette Inhabited Island om någon är intresserad. Det ska tydligen finnas en uppföljare också som vi planerar att kolla in någon dag.

Nyss såg jag att jag hade 19 unika besökare idag, vad roligt! Tack för att ni kikar in här och kommenterar, det gör mig jätteglad! Jag försöker blanda Michael-inlägg med personliga sådana, även om det förstnämnda ofta tar över. Undrar varför ;)

Tidigare idag cyklade jag till mammas grav och satte röda rosor där, det blev fint. Stod en stund och tänkte på henne, lyssnade på Cry, Don't walk away och You are my life (alla tre från skivan Invincible). Det var skönt att få vara hos henne, i alla fall så nära jag kan komma. Saknar dig varje minut, mamma. Jag skulle ge vad som helst för att få prata med dig en sista gång, krama dig igen och höra dig skratta... <3

Kvällens låt: Michael Jackson - We've had enough. Så grymt bra! Texten är fantastisk, som alltid.

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

jaa precis, jag hamnade ju i en liten deppression nör han dog, låg bara i sängen och grinade och kollade på alla hans interviuer och lyssnade på honom hela tiden, jag kunde inte tänka på annat. och alla mina kompisar tyckte jag var jättepatetisk och sa åt mig att skärpa mig, men jag kan verkligen inte "/ det känns som om jag har nått botten...

Postat av: Ängla

Du är underbar gumman. Vad fint med röda rosor. Vi har kommit hem från slottet nu, det har varit väldigt skoj men nu är man trött som få :p Puss och kram!

2009-08-23 @ 19:01:03
URL: http://musikochmedia.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!

Är in här och läser lite hos dig och jag lär återkomma.

Läste att du nyligen förlorat din mamma i Alzaimers sjukdom, så grymt. Jag hoppas du finner den tröst och styrka du behöver.

Kram

2009-08-25 @ 17:09:49
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback