Nu kör vi igen!

Så var ännu en semester över. Denna gången hela fem härliga veckor som jag dels spenderat i vackra Italien med min älskade pappa, dels på Kretas underbara stränder med min älskling och mina bästa E & L och så hemma i fina lägenheten. Så otroligt härligt har det varit! Jag behövde verkligen åka bort med de jag älskar mest, bort från vardagen och sorgen efter min älskade mamma som gick bort den 30e maj i år...

Nu ser jag fram emot en nystart i Stockholm! Det ska bli väldigt roligt att börja jobba igen och träffa alla trevliga kollegor. Vad än framtiden har att utvisa på jobbfronten så ser jag fram emot det :)

Och imorgon får jag äntligen ringa Rough Stuff och beställa tid, det ska bli så roligt!

Nu är det strax i säng, imorgon ringer klockan 05:45. Det är väl det enda jag inte ser fram emot :P

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: o

Hjälp oss att minnas fina Michael Jackoson. Ingenting är taget från tidningarna, bara hans egna ord! Pussar

Postat av: Natthakan

Ha en bra dag! :D

2009-08-17 @ 16:22:08
URL: http://mmmydays.blogg.se/
Postat av: Ängla

Du är så duktig gumman! Hoppas du får en bra arbetsdag! Snart off to Stockholm och möte. Puss

2009-08-18 @ 10:02:21
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback