lilla Ava ska döpas

Imorgon ska världens sötaste brorsdotter döpas :D Lilla Ava eller Avantasia som hon heter. Jag längtar efter att få träffa henne och inte minst hela tjocka släkten som kommer delta. Wiie! Det blir dop vid 11, sen dopkaffe med presenter och på kvällen grillfest hos föräldrarna till dopbarnet. Kommer bli en späckad men rolig dag!

Jag kommer ha klänning i kyrkan men givetvis mina MJ-kläder på kvällen. Om ni bara visste vilken otroligt härlig känsla det var att traska till tåget imorse i den utstyrseln och med Michael i öronen. Jag ville bara skrika ut hur mycket jag tycker om honom :D Haha, knasigt. Men jag kände mig så stolt att få visa hur mycket han betyder för mig! Det var roligt med de fina kommentarerna jag fick på jobbet och alla leenden från folk på stan. Jag är ganska säker på att de som log också var Michael-fans ;)

Grattis på födelsedagen, Michael! Hoppas de har god tårta i himlen.

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Sv: Jo, precis. Nu när han är död känns det som att dom säjer sånna t-shirtar bara för att dom vet att många kommer köpa sånna nu, det känns lite dåligt, att dom vill tjäna pengar på honom nu.

Postat av: Ängla

Jag kan tänka mig att du såg fantastisk ut i din outfit :D hoppas du får en jättebra kväll gumman! Puss

2009-08-29 @ 17:09:30
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback