kom hem igen

När du dog, dog en bit av mig också. Ibland vet jag inte hur jag ska orka leva utan den biten. Du var mitt allt, min mamma, min bästa vän, min livskamrat. Du tröstade och uppmuntrade. Vi skrattade och vi grät tillsammans. Det fanns ingenting vi inte kunde prata om.

Nu finns du inte längre och det gör så ont...

Jag saknar dig varenda dag.

----------------------------------------------------------------------

Inte helt otippat var det Lord of the Rings som utlöste dessa känslor. Det är bara att inse, jag är inte mogen för Tolkien än. Det känns så otroligt trist men jag vill inte titta på något som jag vet gör mig ledsen heller...

Men vi ses igen Sam, Frodo, Aragorn, Gimli och Legolas. Vi ses igen Gandalf. Snart.

Kommentarer
Postat av: MJ - fansblogg

Sv: Tycker jag också. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback