glada nyheter

För några veckor sedan skrev jag på röstningen på den här sidan http://www.michaeljacksontributeportrait.com/. Genom att skriva på registrerade jag mig som en prick i vad som skulle bli ett porträtt av Michael. Varje "dot" i tavlan skulle representera en röst (ett fan) och en kvarts miljon röster skulle det krävas för att artisten skulle gå med på att göra tavlan. En miljon "dots" krävs det för att tavlan ska bli komplett.

Idag fick jag ett mail att de som startade det här projektet har lyckats få ihop så pass många röster och att målningen kommer starta 28 augusti. Den första pricken är för Michael, nästa för hans barn. Jag tycker att fenomenet är helt fantastiskt och jag är mycket stolt att få representera en prick i den kommande tavlan.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: in memory of mj

sv: Gud vad dåligt! När det är en "minnestidning" till MJ borde ingen få skriva nåt taskigt :o Fy fan. Dessutom är det inte ens sant ju! Dålig stil, man skriver inte saker som inte är sant, speciellt inte efter att människan har död. Vilken idiot..

Postat av: in memory of mj

Sv: Ja, vad tänker människan med? Respeklöst. MJ förtjänade verkligen inte all skit folk kastade på honom.

2009-08-23 @ 12:53:41
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

väska till salu! endast 100 kr, använd en gång! är i superfint skick, gå in på blogg för att se bild m.m! :)

2009-08-23 @ 16:47:42
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback