Furuvik

Idag var jag och älskling på Furuvik hela dagen och tittade på alla djuren. Så mysigt! Solen sken på oss hela dagen. Vi tittade på apor, reptiler, getter, kameler, kängurur och en hel del andra djur. Vi gick även en liten skogspromenad till nånting som hette "Fortet", tydligen nån bunker för försvaret som nu blivit museum. Rätt intressant att se hur de levde under jorden och de stora kanonerna som de använde mot eventuella fiender på havet. Men det var väldigt trångt där inne i bunkern, J fick gå med böjt huvud hela tiden stackarn. Jag fick lite smått panik känslor efter ett tag, så det var skönt att komma ut. Det var väldigt vackert med havet och horisonten, riktig panorama utsikt :)
Väl hemma hade vi tänkt att steka lax, men krafterna höll inte riktigt så det fick bli färdigrätt från ICA (färsk dock). Imorgon blir det lax i alla fall ^_^

Nu spelar J lite och jag matar andra säsongen av The Hills. Intrigerna tätnar :P Är det bara jag som verkligen hatar Spencer!? Och var jag förstått är detta ingenting mot vad som komma skall... Heidi är så blåögd att det är skrämmande.

J kom precis med en liten bricka till mig där han lagt lite naturgodis och hällt upp läsk. Det är verkligen så han är, tänker alltid på mitt bästa och sätter alltid mig först. Han är så lätt att älska.

Imorgon ska jag sola lite tänkte jag och på söndag träffa min allra bästa vän E. Vi ska fira hennes 26-års dag och jag vet att det kommer bli toppen! Jag längtar efter henne.

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hemma. Och jag längtar efter dig också, finaste du!

Postat av: Helena

Välkommen hem, gumman!

2009-08-09 @ 01:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback