David Guetta

Lyssnar i skrivandets stund på David Guettas nya skiva som dök upp på Spotify (ja, jag lyssnar faktiskt inte bara på Michael.. bara till typ 98% ;)) och jag gillar den riktigt mycket. Härliga housebeats blandat med roliga texter av diverse gästartister. Bland annat Kelly Rowland och Will. I. Am. Alltid gillat Mr Guetta och han levererar ännu en gång.

Hoppsan, jag låter som en skivrecensent haha. Oh well.

Nu ska jag stryka min kofta inför imorgon och sen ta en dusch. J sitter i Lotro och slåss mot en gigantisk sköldpadda...don't ask :P

En annan väldigt rolig sak är att jag ska se Thriller Live i november! Med mig tar jag Stefan och en tjej jag lärt känna på senaste tiden som är mycket trevlig, Johanna :) Vi plus en kompis till henne är alla inbitna MJ-fans så det känns kanon :D Om du är intresserad av Thriller Live kan du läsa mer här:
http://www.juliusbiljettservice.se/aktuella.aspx. Ta inte min plats, bara ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lyssnade på den igår och kan inte riktigt säga att jag håller med dig.

Tyckte personligen att flera av låtarna påminde alldeles för mkt om varandra och funderade tom om han gjort en ny mix på en av sina äldre låtar under genomlyssnandet!

Postat av: Ulrika

Tack för styrkekramen, den värmde gott.

Bor du i Uppsala? Jag bodde mina första åtta år där. I valsätra. Känner du till det?

kram

2009-08-27 @ 20:49:18
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ängla

Jag gillar också When love takes over! resten av skivan ska jag faktiskt inta lite mer i helgen då jag ska recensera skivan. Det ska bli spännande. Puss

2009-08-28 @ 14:34:03
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback