woh vilket fart på gymmet!

Idag gick det otroligt bra på gymmet och det känns toppen! 80 min kondition i olika former (cykel, löpband, crosstrainer) och sedan ca 40 min styrka. Känns så härligt!

Nu avnjuter vi goda tacos och tar igen oss efter detta äventyr. Ser fram emot en lugn och skön kväll med god mat och naturgodis.

Jag och mina Tolkien vänner sitter och filar på en get together om några år (typ 5) med folk på forumet (min dröm satte igång tankarna hos folk, haha). Det vore verkligen nåt! Sen är det väl mest drömmar, men vem har sagt att man inte får göra det? Roligt vore det, oavsett. Kittlande tanke att ses allihop i England och gå i Tolkiens fotspår. Tänk vad mycket vi skulle ha att prata om! Nåväl, oddsen är väl inte så stora att det blir av men märkligare saker har ju faktiskt hänt.

Nu tillbaka till något betydligt mer aktuellt - tacos nummer t vå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback