Viva la roddmaskin

Hemkommen från gymmet för andra dagen i rad! Wiie. Idag körde jag enbart kondition och fettförbränning. Först 30 minuter på crosstrainern och sen bestämde jag mig för att testa roddmaskinen, för jag har läst i Metro att det är en otroligt bra övning om man vill bränna kalorier (and I do!). Jag säger bara, sjuuukt roligt!! Satt och rodde i 40 minuter och sammanlagt brände jag bort 620 kalorier, vilket jag blev väldigt nöjd med. Jag ska absolut fortsätta med den övningen!

Imorgon är jag i Gävle hela dagen med älskling, på Furuvik. Det ska bli suuper! Han ska jobba lite, och då får jag strosa runt själv men vi får mycket tid tillsammans också. Längtar efter honom jättemycket... vi ses inte så ofta pga tidsbrist så längtar typ jämt efter honom :/ Men snart bor vi ihop och då träffas vi varje dag och jag får somna i hans armar varje natt. Åh, underbart.

På söndag ska jag träffa bästa vännen Ellen och sen äta middag hos föräldrarna. Båda ska bli jätteroligt!

Hoppas ni får en trevlig helg, allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback