underbar helg

Denna helgen (läs fre-sön) har verkligen varit helt underbar. I fredags fikade jag med min allra bästa vän Ellen, samt shoppade lite på stan. Behöver väl inte ens säga hur mysigt och roligt det var? :) På kvällen åkte jag till älsklingen och vi såg Sex and the City, vilket var jättekul eftersom Johan inte sett den förut. Han gillade den mycket, och jag älskar den verkligen!

När vi vaknat och ätit frukost på lördagen åkte jag hem en snabbis och bytte kläder osv, sen möttes vi upp på stan för att ta tåget till Stockholm. Vi kikade runt lite i affärer (jag köpte 2 varma tröjor från Zara, Johan köpte adidas tränings-shorts och kalsonger från Frank Dandy) och sen gick vi och åt mongoliskt på en av våra favorit restauranger i Sthlm. Mycket gott var det! Kvällen avslutades med bio på Sergel och Hellboy 2 - The golden army. Sjukt bra film och vilka fantastiska varelser! Sen åkte vi hem och myste framför en japansk animerad film. Jag somnade ganska snabbt i soffan, var så trött efter en  händelserik dag ^_^

Idag var vi och gymmade på Friskis & Svettis i Ekeby. Det gick jättebra och var väldigt skönt. Alltid roligare att träna när man är två. Brände 600 kalorier på crosstrainer + rodd och sen körde vi lite maskiner och fria vikter.

Jag önskar alla helger kunde vara såhär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback