söndagsjobb

Precis hemkommen från Medborgarplatsen. Känns som denna dagen gick otroligt fort! Däremot tycker jag inte att jag fick så mycket gjort direkt, kanske för att jag mest befann mig i någon slags feberdimma. Lite bättre blev det fram emot eftermiddagen med en ipren och lite övertids-godis som jobbet bjöd på ^_^

Nu har jag i alla fall (äntligen) lytt råd från min chef Anna samt mina nära & kära och sjukanmält mig till och med tisdag. Gått med detta elände i en vecka nu och tror knappast det blir bättre av att jag fortsätter jobba. Enda sättet är nog att stanna hemma och verkligen vila upp sig. Jag vill ju träna igen! (abstinens) Men så länge jag är såhär sjuk är det inte ens att tänka på. Så nu är det läge att stanna inne och vila on masse.

Tillfrisknandet börjar nu på studs med massa anime framför tvn. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback