Det märks att nåt stort är på gång

Ja, trots att det faktiskt är nästan 3 månader kvar tills vi flyttar, märks det redan att något stort är i görningen. Speciellt @ the Wezelius residence. Igår när jag kom hade älskling tvättat och putsat alla fönster i sin lägenhet, jag blev verkligen imponerad! Idag skulle han storstäda toaletten. Han är för söt...

Anledningen till dessa krafttag är i och för sig inte i huvudsak själva flytten, utan det faktum att en potentiell hyresgäst kan dyka upp inom snar framtid för att titta på 2an, och då är det klart man (läs Johan) vill ha det rent och fint. Sen kommer ju HSB också och inspekterar och då vill man verkligen ha det skinande rent :P

I helgen ska jag hjälpa att städa också, det är ju roligare när man är två!

Gud, det är massa som ska fixas innan man flyttar. Saker som ska köpas, adressändring osv. Vi har bestämt att skaffa oss ett block där vi skriver ner saker vi kommer på allt eftersom, istället för att tvingas sitta ner och försöka komma på allt på en gång (känns givet att man glömmer något då). Jag tror det kan bli bra!

Den 14e ska vi skriva på papper. Då är lägenheten verkligen vår!

Drömkök here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback