Wonderbar!

Det var verkligen så sjukt roligt igår!! Roligaste utekvällen på väldigt länge. Stort tack till Play!, Dj Linus och Joel som levererade musik i toppklass och självklart till alla mina nära & kära som var där. Ni gör verkligen livet värt att leva! Ni är så underbara allihopa. Tack för att Ni finns!





Imorgon blir det jobb igen som vanligt (lycka till att komma till Stockholm dock i detta väder :S). Dagen blir dock ganska kort för 17:30 har jag en intervju på Proffice i Uppsala. Det ser jag fram emot! "Intervjukjolen" är givetvis på ;) Sen ska jag mysa hemma hos älskade pojkvännen. Och snart flyttar vi till vårat gemensamma hem, så då får jag mysa med honom varje kväll! :D Längtar så mycket.

Nu tillbaka till tvn och chips & dipp. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback