hello

Hallå där ute!

Hoppas ni har en bra helg. Det har jag! Igår tränade jag ordentligt och sen varvade jag ner med Return of the King hemma. Grät massor i slutet såklart. Försökte börja tänka på en viss väldigt jobbig sak, men det gick inte. Inte ens trots filmen. Så jag väntar med det, skjuter fram sorgen. Det är jag ju så bra på...

Nu till betydligt roligare saker! Ikväll är det feeest!! Jag är så partysugen! Det var alldeles för länge det var fest, helt enkelt. jag, Johan mfl ska till Orange där Play! (Ellen & Elin) spelar. Jippie! Linus, Joel mfl kommer också rodda skivspelarna. Riktigt roligt ska det bli att få dansa lite. Svarta fluffen är givetvis på.

Tidigare idag fikade jag med min bästis gumma, Ellen. Alltid lika otroligt roligt att träffa henne! Puss på dig söt.

Imorgon ska jag äta middag och kära mamma och pappa och samtidigt passa på att hämta min vinterjacka. Vinter är ju här med besked!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback