övertid = halsont

haha alltså.. jag blir ALLTID sjuk efter crunch!? Det slår liksom aldrig fel. Denna gången är det en rejäl infektion i halsen med allt som hör till (dock klarat mig från förkylning, än så länge). Så idag är jag hemma och kurerar. Mycket troligt imorgon också. Ingen idé att gå tillbaka innan jag är riktigt frisk. Visst det kostar - men hälsan är ju viktigast.

På onsdag ska jag träffa Ellen! Det ska bli sjukt kul! Va alldeles för längesedan sen sist.

På torsdag hoppas jag att jag orkar träna. Saknar det något oerhört. Pga en massa övertid och helgjobb förra veckan så hann jag inte ta mig till gymmet. Och nu blev jag sjuk så då måste jag vila ut det. Jag hoppas jag orkar träna senare i veckan i alla fall.

Självklart ska jag träffa piggy under veckan med och i helgen ^_^ Min älskling!

Hoppas ni mår bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback