mae govannen!

En hälsning från Medborgarplatsen kommer här. Det snöar jättemycket ute, så det är skönt att sitta här inne i värmen. Vi gör inte så mycket för tillfället, problem leder till andra problem så det blir mest väntan för oss. Men jag är positiv! Jag vet hur duktiga alla är här och hur alla brinner för vårat lilla spel. Så det kommer bli bra ^_^

Idag jobbar jag som senast till 18. Sedan blir det gym för mig & Simon. Ska bli skönt att träna, eftersom dagarna blir mycket sena från och med imorgon så passar jag på att träna nu, så jag i alla fall hinner med en gång denna veckan. Ska försöka klämma in en gång till nån dag, men hinns det inte med så vet jag i alla fall att jag hunnit träna nånting.

Imorgon är det lönedag! Hur kan man deppa då liksom :D Love it. Det är i alla fall nåt positivt med allt detta slit och all övertid - man får igen det på lönekontot. Det är jag glad över.

Hoppas att ni som läser detta (och alla andra också såklart) har en trevlig måndag. De flesta är nog lediga idag också, skönt för er :) Enjoy it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback