love life!

Jag är på så underbart bra humör ikväll! Jag är ledig, jag fick en bra slutlön (så vi kan handla saker till lägenheten och jag klarar mig ett tag framöver), vi flyttar snart in i vår nytapetserade lägenhet, imorgon ska jag fira lilla Simon med min underbara familj, snart är det jul och nyår som ska firas med alla mina ögonstenar, jag har en helt fantastisk pojkvän som jag älskar oändligt och världens finaste ängel till bästa vän. Life is good! I love life :D

God jul!!

update: wooow en till sak hände precis och guuud jag är så glad! Tyvärr kan jag inte berätta mer, men jag hoppas att det kommer betyda en positiv förändring för min del. Yippie!!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Love you darling!

2008-12-20 @ 01:09:01
Postat av: Helena

Love you too bästis!

2008-12-20 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback