Jag lever!

Hallå där ute, ledsen att jag är så dålig på att uppdatera bloggen men jag är nästan aldrig hemma längre. All tid spenderas på gymmet, med bästa vännen eller hos älsklingen (och jag klagar verkligen inte! :)). Nu har jag i alla fall landat här hemma hos mig för en kväll och då måste jag ju passa på att uppdatera lite.

Så vad har hänt sen sist? Jag jobbar fortfarande som vanligt (fram tills 19 dec) och försöker söka jobb samtidigt. Nästa vecka har jag en intervju för mitt drömjobb och det ser jag sjukt mycket fram emot! Men försöker att inte hoppas och tro för mycket, då blir man bara besviken om det inte skulle gå vägen. Jag får göra mitt bästa helt enkelt, mer kan man inte göra (kloka ord från bästis idag). Resten är ju upp till dom, inte mig. Bara att hoppas hoppas hoppas (!) på att det går bra. För gud vad jag veerkligen vill ha det jobbet.

Jag ska även på en allmän intervju på Adecco i Uppsala, det kan säkert vara bra. Dessa allmänna intervjuer känns emellanåt lite halvt meningslösa, men jag tror att det kan vara givande ändå att "visa upp" sig och presentera sig och sin erfarenhet. Så det skadar aldrig (verkligen inte!)

Oh well, det är nästa vecka det. Först stundar ju en härlig helg! Imorgon är det fredag (yippie!) och då tänkte jag klippa mig efter jobbet för det behövs verkligen. Rinse på T-Centralen är superbra tycker jag, 190 kr och jag har alltid blivit jättenöjd när jag gått därifrån. Sen ska jag till älskling och mysa forever med film och gos. Can't wait for that one! Han är den finaste pojkvän man kan ha, det finns inga ord för hur innerligt jag älskar honom. Thihi.

Sen kommer lördag med fest natten lång! Wooho! Jag ska se Play! spela på The Wave i Stockholm och dansa en massa! Underbart kul ska det bli att åka dit med finaste vännerna och njuta av bra musik! Ser jättemycket fram emot det.

Nästa helg har vi julfest på jobbet och sen ska jag på bio på lördagen. Det blir också en helg att se fram emot :D You live for the weekends, right?

Nu ska jag fortsätta att varva ner lite och så småningom lägga mig. Imorgon är det freeedaaag!!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Tack för i lördags, bästa vännen! Verkligen roligt att du ville komma. :) Puss

2008-12-08 @ 13:23:50
Postat av: Helena

Tack själv gumman! Såklart jag ville komma :) Jätteglad att jag fick den möjligheten. Puss

2008-12-08 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback