Jag längtar sååå

Om ni bara visste vad jag längtar tills vi flyttar till vår fina (och tydligen nytapetserade, läs mer nedan) lägenhet! 3 veckor kvar... snart dags att börja packa så smått. Som tur är har jag väldigt lite saker, så packandet kommer nog gå fort. Annat var det när jag flyttade från korridoren, gud så mycket skit jag hade samlat på mig.

Wiie vi fick just veta att tapeterna i den lägenheten är över 13 år gamla så vi kommer få tapetserat i alla rum och målat i badrummet :D It's just getting better and better...


  You and me forever, my love...

Kommentarer
Postat av: Ängla

Grattis gumman! Gud vad spännande och roligt för er. Jaj! :)

2008-12-17 @ 10:44:54
Postat av: Ängla

Grattis gumman! Gud vad spännande och roligt för er. Jaj! :)

2008-12-17 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback