hallå i flytt/julstöket!

Puuh, förvisso ledig från jobbet men dock inte ledig. Flytta är en pärs! Idag har jag sprungit på stan och handlat nödvändiga saker. Smet in på Waynes Coffee med och tog en smoothie i min ensamhet :) Mycket gott. Väl hemma sen skurade jag badrummet in i till minsta vrå och nu håller jag på att frosta av frysen.

Imorgon ska jag till Ikea och köpa flyttlådor, till Bauhaus och köpa gardinfästen till J, sen till Arbetsförmedlingen och lämna in papper för Alfakassa och sen hem och börja packa. På kvällen ska jag tvätta också.

Och på onsdag är det visst julafton... håll i hatten!

Kommentarer
Postat av: Xtian

Varför inte köpa flyttlådor på Bauhaus oxå?? Så slipper du gå in på IKEA, där det förövrigt var typ 8 timmars kö för att komma UT från parkeringen i fredags :D

2008-12-21 @ 23:36:19
Postat av: Helena

Haha Bauhaus va mycket dyrare >_< Och jag åker buss :D

2008-12-22 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback