ett snabbt hej

Hej hallå! Strax dags att sova. Men först ett litet blogginlägg. Idag gymmade jag, det gick jättebra. Körde 35 minuter på crosstrainern och sen 35 minuter på springbandet, vilket jag aldrig testat förut. Trodde inte att det skulle gå så lätt faktiskt, men jag bara sprang på utan att ens bli anfådd :) Hade säkert kunnat springa mer, men tyvärr var jag tvungen att duscha så att jag skulle hinna med tåget hem. Det får bli mer nästa gång!

Imorgon jobbar jag endast till 15, sen ska jag på arbetsintervju i Uppsala. Onsdag förmiddag ska jag också på intervju, då dock i Stockholm. Wish me good luck!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: storasyster Viktoriaora syster viktoria

Lycka till med jobb sökandet!!

kram Viktoria

2008-12-09 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback