dagarna bara rusar iväg!

Mae Govannen!

Oj vad dagarna går fort, jag tyckte det var julafton nyss och nu är det plötsligt nyårsafton i övermorgon. Och på lördag flytt. Hjälp! Jag känner inte riktigt att jag hinner med, men det ordnar sig nog...

Så vad har hänt sen sist. Jag hittade en hel del fint på mellandagsrean till bra pris. Bland annat ett par jeans, ett par mockastövlar med spetsig tå och ganska hög klack och en varm cardigan. Lite annat blev det också. Känns bra att kunna fynda saker till vettiga priser, speciellt om man lyckas hitta kläder/skor man verkligen vill ha och behöver (jag är lite emot att köpa bara för köpandets skull).

Idag var jag med pappa på stan och åt lunch samt ordnade lite bankärenden. Sen fick jag en fin plånbok i skinn av kära pappa, det var hans julklapp till mig. Stort tack!

Jag fixade även J's födelsedagspresent (han fyller 7 januari). Jag tror det kommer bli grymt bra och jag hoppas att han kommer tycka om den :)

Snart ska jag fika med kära E på stan och sen hem och fortsätta packa lite tror jag.

Ha det bra!

Avslutar med en favorit; Bruce Springsteen - The River. Detta introt är så fantastiskt att man blir gråtfärdig...


Kommentarer
Postat av: Ängla

Tack för idag. Var superkul att ses! Tack för listan också. Puss

2008-12-29 @ 23:46:24
Postat av: Helena

Tack själv bästis! Så lite så :)

2008-12-30 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback