goes shopping in GBG

Hej!

Hemkommen från GBG igen. Gud vad roligt vi har haft! Första dagen var vi på Liseberg (hann med lite shopping medan vi väntade på att få checka in på hotellet) vilket var jätteroligt. Även om jag verkligen vet nu att Kanonen är alldeles för obehaglig för min del :S Usch. Tacka vet jag berg och dalbanan och fritt fall. Dom gillar jag jättemycket. Älskling vann 2 kg kexchoklad på chokladhjulet hihi. Han har aldrig vunnit något förut, och vi skämtade om att idag kanske är "the day" och precis då så vinner han! Vad är oddsen egentligen. Jätteroligt för honom, och för mig som får smaka ^_^
Vi var på Liseberg hela dagen, hann få en glimt av Magnus Uggla som spelade på stora scenen. Vrålade "Då finns det iingen som tar en, man är kung kung kung i baaaren!" haha. Det var skoj. Vid 21-snåret drog vi oss tillbaka till vårat jättefina hotell och myste resten av kvällen.

Nästa dag var helt och hållet dedikerad till rea-shopping. Verkligen alla affärer i Göteborg hade rea, helt galet. Vi handlade båda en hel del på Esprit Woman/Men för peanut money och jag fick även med mig 2 par pumps hem för 100 kr styck (!). Ena paret var ett par svarta från Vagabond som jag kollat på länge och när de nu såldes för 99 kr kändes det dumt att låta bli. De andra kommer absolut bli mina favoriter (I can feel it). Svarta skinnpumps med ganska hög klack... I love them. Förstå att få tag i sådana för 100 kr!? Det är bara för bra för att vara sant. Ångrar nu att jag inte kollade mer i den affären, fanns säkert fler jättefina pumps och väskor (både skor och väskor såldes för 100 kr, för att affären skulle stänga igen). Men jag är i alla fall glad att jag fick med mig dessa skor hem.. wiie.

Vid 18 gick tåget hem igen, X2000. Går snabbt men vi åkte baklänges så jag mådde illa hela vägen hem :( Usch. X2000 ska ju alltid gunga så fasligt, I don't like it. Dock skönt att komma hem "snabbt".

Idag blir det lugna gatan. Eller gymmet. Har inte riktigt bestämt mig än, får se hur dagen artar sig.

Förresten har jag bestämt mig för att hitta en riktigt fin Burberry väska på Ebay till hösten. Jag vill verkligen ha en. Möta hösten i högklackade stövlar, svart kappa och Burberry väska. Ja, tack! Märker att jag blir mer och mer intresserad av mode och kläder :)

Nu frukost! Kram till er.

   bild tagen från 
www.vagabond.com

Tyvärr hittade jag ingen bild på de andra pumpsen, men märket är Belle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback