bye bye

Bye bye älskade små tassar. Hoppas ni får det super i Enköping hos er nya familj, men det är jag övertygad om! Att få spendera sommrarna i Jämtland i en mysig utebur lät inte helt fel det heller. Drömmen för marsvin, eller hur?

Kommer alltid minnas er, ni har varit hos mig i så många år. Men det värmer och veta att det är en kärleksfull och härlig familj ni får spendera resten av era liv hos.

Ikväll kommer jag inte vara hemma utan fly fältet till älskling. En tom lägenhet är inte riktigt vad jag ser fram emot just nu. Tänk att ha haft pipande och tassande i flera år och sen plötsligt en dag är det tyst. Det kräver nog " a little getting used to".

Saknar dom redan :(

Kommentarer
Postat av: Ängla

Förstår dig verkligen, gumman!

2008-08-12 @ 00:36:41
Postat av: Helena

Tack sötnosen!

2008-08-13 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback