underbara känsla

Både igår och idag har jag varit på så otroligt bra humör! :D Det är vår i luften, I can feel it. Trivs så bra på jobbet, älskar mina fina vänner, min familj och min pojkvän och solen skiner utanför fönstret.

Mycket av min lycka bottnar i att jag och mina favoritpersoner (Johan, Linus & Ellen) förhoppningsvis ska åka på MondayBar's
Black and White cruise i slutet av maj!! Guud så roligt det vore. Tänk er 48 h av hardstyle, massa galet glada människor, underbar stämning, förfest i varje hytt... aah jag ryser.

Back to work. It's time to love life again.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Klart vi ska åka om allt går som det ska! Det tror jag absolut :)

Postat av: Aredhel

hihi hope so :)

2008-04-17 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback